22 лютого 2017 року відбулося засідання методичного об’єднання вчителів української мови та літератури Великогаївської ОТГ на тему: «Формування творчої особистості школяра – одне із завдань модернізації змісту мовної та літературної освіти».
Смільська Ірина Богданівна, вчитель першої категорії Товстолузької ЗОШ І-ІІІ ступенів, яка працює над проблемою «Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури», поділилася досвідом проведення уроку в 5 класі. Після цього пройшло обговорення.
Навчання в сучасній школі
має забезпечувати оптимальні передумови для самореалізації особистості школяра, розкриття природних задатків, її здатності до свободи, відповідальності та творчості. Розвиток творчих здібностей має бути невід'ємною умовою змісту всіх навчальних предметів школи, органічно доповнювати навчальний процес, щоб забезпечити єдність знань, умінь і навичок учнів та розвиток їхніх творчих можливостей. Важливим напрямом роботи є формування в учнів креативної компетентності – здатності підходити до розв’язання будь-якого навчального завдання творчо, бажання і вміння діяти не за зразком, а оригінально, відходити від шаблонів і шукати шлях успіху та самореалізації. Це дозволить сформувати особистість, здатну до самопізнання та самовдосконалення, готову до особистісної життєтворчості, конкурентоспроможну, успішну.
має забезпечувати оптимальні передумови для самореалізації особистості школяра, розкриття природних задатків, її здатності до свободи, відповідальності та творчості. Розвиток творчих здібностей має бути невід'ємною умовою змісту всіх навчальних предметів школи, органічно доповнювати навчальний процес, щоб забезпечити єдність знань, умінь і навичок учнів та розвиток їхніх творчих можливостей. Важливим напрямом роботи є формування в учнів креативної компетентності – здатності підходити до розв’язання будь-якого навчального завдання творчо, бажання і вміння діяти не за зразком, а оригінально, відходити від шаблонів і шукати шлях успіху та самореалізації. Це дозволить сформувати особистість, здатну до самопізнання та самовдосконалення, готову до особистісної життєтворчості, конкурентоспроможну, успішну.
У кожній людині природою закладений певний творчий потенціал. Виявити здібності, розвинути їх якомога повніше - таке завдання повинен ставити перед собою кожний учитель. Надзвичайно важливо навчити бачити прекрасне, тонко сприймати навколишній світ, правильно й образно висловлювати думки. Робота ця клопітка, об’ємна, тож розпочинати її слід якомога раніше і проводити систематично.
Немає коментарів:
Дописати коментар